Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων οι μαθητές της Α' Τάξης για τη θεματική ενότητα Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική συναίσθηση και ευθύνη
υλοποιήσαν για φέτος ένα πρόγραμμα το οποίο αφορά τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και πιο συγκεκριμένα για την προστασία των δικαιωμάτων του παιδιού.

 

ΣΤΟΧΟΣ

Σκοπός του προγράμματος  είναι η σημασία των δικαιωμάτων των παιδιών, καθώς κα η αναγνώριση της ύπαρξης στη ζωή των ίδιων αλλά και η εφαρμογή τους τόσο σε προσωπικό επίπεδο αλλά και σε κοινωνικό επίπεδο.  


ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

 

  1. Το μαγικό «κουτί»

Στον κύκλο της τάξης κάθε μαθητής και μαθήτρια  παίρνει το μαγικό «κουτί» και μαζί το «δικαίωμα» λόγου. Με τη βοήθεια ενός καθρέπτη που βρίσκεται μέσα ανακαλύπτει ένα μοναδικό και ξεχωριστό πρόσωπο, που καλείται να παρουσιάσει. Παρακινείται να αναφέρει πληροφορίες για το όνομά, στοιχεία της οικογένειάς του αλλά και κάποια επιτεύγματα του/της. Στο τέλος ζωγραφίζει το κάθε παιδί τον εαυτό του και την οικογένειά του.

  1. Τα παιδιά μοιρασμένα σε ομάδες ζωγραφίζουν τι θεωρούν ότι έχουν ανάγκη τα παιδιά και τι χρειάζονται στη ζωή τους, αφού είχαμε εξηγήσει και συζητήσει σχετικά με το τι είναι και τι σημαίνει ανάγκη.

 

   

  3.   Αφού καταγράψαμε τις ανάγκες στον πίνακα φτιάξαμε ένα συννεφόλεξο με

την εφαρμογή wordart https://wordart.com

 

 

4. Το Bingo των αναγκών και επιθυμιών.
    Οι μαθητές συμπληρώνουν ένα παιχνίδι Bingo Καταγράφονται τα ονόματα όσων απαντούν («ΝΑΙ» ή «ΟΧΙ» αν συμφωνούν στο ερώτημα αν είναι «αναγκαίο» για τη ζωή        τους.

 

 

 

5. Συζήτηση της αφίσας και Δημιουργία αφίσας με τα δικαιώματα των παιδιών ανά ομάδες.

 

 

6. Διαβάσαμε ποιήματα για τα δικαιώματα των παιδιών που έχουν γράψει μαθητές https://ddp.gr/symmetoches-diagonismoy/


7. Διαδραστικά παιχνίδια για να γνωρίσουμε και να κατανοήσουμε καλύτερα τα δικαιώματα των παιδιών, μοιρασμένοι σε ομάδες.
https://wordwall.net/el/resource/3648035/%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%8D

https://wordwall.net/el/resource/31883720/%CF%84%CE%B1-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%8E%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CF%8D

 

8. Αξιολόγηση προγράμματος και συζήτηση σχετικά με το τι μας άρεσε και τι όχι και για το πόσο κατανοήσαμε τα δικαιώματα των παιδιών.

Η δασκάλα της Τάξης
Καραμανλή Ειρήνη

 

Ασύγχρονη Μάθηση

LMS

Κάντε κλικ για είσοδο

Δανειστική Βιβλιοθήκη

Scroll to top