ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 4ης τηλεδιάσκεψης
ΟΔΥΣΣΕΑΣ 2021: Ζητείται ελπίς στη μετά covid εποχή


Ημερομηνία 4ης τηλεδιάσκεψης 16-06-2021

Καταγραφή


Α) Σκοπός Στόχοι 4ης Τηλεδιάσκεψης

Α1. Σκοπός (με βάση το μεθοδολογικό πλαίσιο)
Συνεργασία των ομάδων από απόσταση - Συνεργατική οικοδόμηση της γνώσης
  Παρουσίαση ψηφιακών αφηγήσεων .
  Συζήτηση για τη συμμετοχής μας στο Πρόγραμμα ΟΔΥΣΣΕΑΣ-Αξιολόγηση- Ανταλλαγή απόψεων.

Καταγραφή 4


Α2. Στόχοι
Μετά το τέλος 4ης Τηλεδιάσκεψης οι μαθητές είναι ικανοί:

Α2.1 Σε επίπεδο Γνώσεων
> Να κατακτήσουν στοιχεία δημιουργικής γραφής.
> Να δημιουργούν τις δικές τους ψηφιακές αφηγήσεις.
> Να γνωρίσουν καινούριες πρακτικές άλλων παιδιών πάνω στις κοινές μας θεματικές.
> Να γνωρίσουν νέα ψηφιακά εργαλεία.

Καταγραφή 2

 

Α2.2 Σε επίπεδο Δεξιοτήτων
> Να συζητούν στην ολομέλεια.
> Να αξιοποιούν ψηφιακά εργαλεία για να δημιουργήσουν και να εκφραστούν.
> Να συνεργάζονται και να συναποφασίζουν για ζητήματα που τους/τις ενδιαφέρουν.


Α.2.3 Σε επίπεδο Στάσεων
> Να επικοινωνούν μεταξύ τους και με τους μαθητές των άλλων σχολείων.
> Να δημιουργούν κάτι δικό τους, να βλέπουν τη δημιουργία τους να παίρνει μορφή και να αποκτούν αυτοπεποίθηση ότι μπορούν να τα καταφέρουν.


Β. Δραστηριότητες πριν την 4η Τηλεδιάσκεψη
Βήμα 1: Συζήτηση πάνω στις εμπειρίες σχετικά με τη 3η τηλεδιάσκεψη
Βήμα 2: Υπενθύμιση των υπό-ενοτήτων και παρουσίαση του λογισμικού book creator,
αλλά έρευνα για άλλα λογισμικά ψηφιακής δημιουργίας, που μπορούν να
χρησιμοποιηθούν.
Β ήμα 3: Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες και ασχολήθηκαν με την υπό-ενότητα που τους δόθηκαν.
Βήμα 4: Οι ομάδες συζήτησαν και αποφάσισαν ποιες πληροφορίες θα ήθελαν να συμπεριλάβουν στην ιστορία τους και με ποια εφαρμογή θα την κάνουν.
Βήμα 5: Επικοινωνία των εκπαιδευτικών των δυο σχολείων, συζήτηση για τον τρόπο προσέγγισης των εργασιών, που είχαν επιλέξει οι μαθητές.
Βήμα 6: Επικοινωνία των εκπαιδευτικών των σχολείων και καθορισμός των λεπτομερειών της τηλεδιάσκεψης.


Γ. Δραστηριότητες κατά την διάρκεια της 4ης Τηλεδιάσκεψης

Βήμα 1: Χαιρετισμός
Βήμα 2: Παρουσίαση από τις ομάδες των ιστοριών, που έχουν δημιουργηθεί για τις υπό-ενότητες.
Βήμα 3: Διάλογος- Συζήτηση μεταξύ των μαθητών των δυο σχολείων μετά την ολοκλήρωση των παρουσιάσεων.
Βήμα 4: Αξιολόγηση δράσης - κλείσιμο.


Δ. Συγκεντρωτικός κατάλογος εκπαιδευτικού υλικού, λογισμικών, εφαρμογών και πηγών που χρησιμοποιήσαμε.
> Βοοκ creator (δημιουργία ψηφιακού διαδραστικού βιβλίου)
> Webex (πλατφόρμα τηλεδιασκέψεων)


Ε. Συγκεντρωτικός κατάλογος φύλλων εργασίας παρουσιάσεων κλπ που έφτιαξαν οι μαθητές ;


 

 

 

 

 

 

 

Ο Δάσκαλος της τάξης

Χρήστος Σκάρκος

 

 

Ασύγχρονη Μάθηση

LMS

Κάντε κλικ για είσοδο

Δανειστική Βιβλιοθήκη

Scroll to top