Πως μετράμε το μέσα ενός χώρου; Οι μαθητές επινόησαν διάφορους τρόπους, με κασετίνες, με τετράδια με βιβλία, όμως όλοι απλά για το εμβαδον ενός θρανίου βρίσκαμε διαφορετικό αριθμό με τις μονάδες μέτρησης που ο καθένας είχε επιλέξει και όλο διαφωνούσαμε. Έτσι μιλήσαμε πάλι για την κοινή μονάδα μέτρησης στην

οποία κατέληξαν οι άνθρωποι για να συνεννοούνται αλλά και για τις υποδιαιρέσεις της. Στην επόμενή μας συνάντηση αφού είδαμε πόσο δύσκολο είναι να χωρίζεις συνέχεια σε τετραγωνάκια για να βρεις το εμβαδόν, ανακαλύψαμε ότι βρίσκεις το ίδιο αν απλά πολλαπλασιάσεις τις δυο συνεχόμενες πλευρές. Έτσι στην επόμενη συνάντηση αρχίσαμε να μετράμε πίνακες, θρανία, παράθυρα, πόρτες, την τάξη και τέλος το πιο δύσκολο απ’όλα!  Το προαύλιο!

 

 

 Η δασκάλα της τάξης

Ειρήνη Ραφαέλα Κουφοπούλου

Ασύγχρονη Μάθηση

LMS

Κάντε κλικ για είσοδο

Δανειστική Βιβλιοθήκη

Scroll to top