- 21.Ιουνίου.2014
- Εμφανίσεις: 353
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Εναλλακτικές ? Βιολογικές Καλλιέργειες και Βιώσιμη Ανάπτυξη
ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ: Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
- ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :
Το σχολείο μας βρίσκεται κτισμένο στην κατεξοχήν πιο αγροτική περιοχή της Νάξου και οι γονείς των μαθητών που φοιτούν στο σχολείο μας είναι κατά συντριπτική πλειοψηφία καλλιεργητές πατάτας. Κατά συνέπεια υπάρχει οικογενειακό και κοινωνικό υπόβαθρο ώστε να αποδώσει στο μέγιστο δυνατό βαθμό μια πειραματική κατασκευή μέσα από την οποία οι μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας θα έρθουν σε επαφή με νέους τρόπου καλλιέργειας και φροντίδας της καλλιεργήσιμης γης |
Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)
Στα πλαίσια της υλοποίησης του προγράμματος οι μαθητές/τριες θα πρέπει:
|
Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ? ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:
Στα πλαίσια του προγράμματος αναμένεται να συνεργαστούμε με:
Η μεθοδολογία που θα χρησιμοποιηθεί για την υλοποίηση των στόχων που τέθηκαν θα είναι η εργασία σε ομάδες και η βιωματική σε πραγματικό μάθηση. |
Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα είναι άμεσα συνδεμένο με τα διδακτικά αντικείμενα της γλώσσα, της Μελέτης Περιβάλλοντος, της Φυσικής, των Μαθηματικών και της Πληροφορικής. |
Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ
ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ (20- 25 ΔΙΩΡΑ)
Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος
( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)
1οςΜΗΝΑΣ |
|
2ος ΜΗΝΑΣ |
|
3ος ΜΗΝΑΣ |
|
4ος ΜΗΝΑΣ |
|
5ος ΜΗΝΑΣ |
|
6ος ΜΗΝΑΣ |
|
7ος ΜΗΝΑΣ |
|
- 07.Φεβρουαρίου.2015
- Εμφανίσεις: 414
Στη συγκεκριμένη δραστηριότητα οι μαθητές συζητούν στο μαγικό τους κύκλο όλοι μαζί: