Επειδή για να «δέσει» μια ομάδα το μοίρασμα, η επικοινωνία και ο αλληλοσεβασμός είναι πολύ σημαντικά, στην αρχή της εβδομάδας, μετά το Σαββατοκύριακο εφαρμόζουμε από την παιδαγωγική του Φρενέ το «Τι νέα». Τα παιδιά μεταφέρουν στην τάξη ό,τι τους συμβαίνει έξω από αυτή. Σκοπός είναι να δημιουργηθεί ουσιαστικά ένα πλαίσιο ελεύθερου λόγου, στο οποίο θα μπορεί το καθένα να λέει αυτό που το απασχολεί και παράλληλα να γίνει κατανοητό στους υπόλοιπους. Αυτό του επιτρέπει να εκτονώνει ένα μέρος της έντασης που έχει μέσα του, ενώ δημιουργεί επίσης ένα κλίμα εμπιστοσύνης και διευκολύνει την εργασία.

 

Η δασκάλα της τάξης

Ειρήνη-Ραφαέλα Κουφοπούλου

 

Την Παρασκευή με αφορμή δύο βρύσες που έσταζαν κάναμε 3 μαθήματα σε 1: έκθεση, μαθηματικά και περιβαλλοντική αγωγή.

Αρχικά εντοπίσαμε τις βρύσες που «έτρεχαν» και σκεφτήκαμε να μετρήσουμε τη διαρροή με ένα δοχείο για συγκεκριμένη ώρα. Στη συνέχεια, αφού συλλέξαμε το νερό, υπολογίσαμε την ποσότητα του νερού που χάνεται  σε μία ώρα, μία μέρα και ένα χρόνο. Τέλος γράψαμε μία επιστολή στον Διευθυντή για να τον ενημερώσουμε για τα ευρήματά μας!

Περισσότερα: Ενεργοί πολίτες

Ασύγχρονη Μάθηση

LMS

Κάντε κλικ για είσοδο

Δανειστική Βιβλιοθήκη

Scroll to top