
Η Ε & ΣT του ολοήμερου Δημοτικού σχολείου Βίβλου και το Ε1 & Ε2 του 7ου Δημοτικού Σχολείου Γλυφάδας συμμετέχουν φέτος σε ένα εθνικό πρόγραμμα e-twinning με τίτλο «Δίνουμε τα χέρια και γινόμαστε φίλοι/ On se serre la main et on deviant des amis».
Πιο συγκεκριμένα μέσα από δραστηριότητες προφορικού και γραπτού λόγου τα παιδιά μας θα επικοινωνήσουν στα γαλλικά και θα ανταλλάξουν πολιτιστικά στοιχεία μεταξύ των δύο περιοχών με σκοπό την ανάδειξη των δεξιοτήτων και ικανοτήτων τους.
Ας πάρουμε το αεροπλάνο των Γαλλικών και ας πραγματοποιήσουμε αυτό το υπέροχο ταξίδι γνώσης!
Με πολύ χαρά εγκαινιάζουμε σήμερα μία πολύ όμορφη συνεργασία!!!
Η δασκάλα των γαλλικών
