
Κατά την 5η φάση του προγράμματός μας, οι μαθητές των δύο σχολείων επέλεξαν ή δημιούργησαν την δική τους καρτ-ποστάλ όπου παρουσίασαν τον εαυτό τους, εφαρμόζοντας όλα όσα έχουν μάθει στα γαλλικά μέχρι σήμερα (όνομα, ηλικία, τάξη, αγαπημένο φαγητό/γλυκό, αγαπημένη ή/και μισητή μέρα της εβδομάδας).
