
Την Τρίτη 25 Απριλίου πραγματοποιήθηκε άλλη μια διαδικτυακή συνεργασία μεταξύ των μαθητών της Ε τάξης του σχολείου μας και του

Την Τρίτη 25 Απριλίου πραγματοποιήθηκε άλλη μια διαδικτυακή συνεργασία μεταξύ των μαθητών της Ε τάξης του σχολείου μας και του
Πριν ξεκινήσουν οι μαθητές/τριες να συνεργάζονται πραγματοποίησαν ανά τάξη τηλεδιάσκεψη γνωριμίας. Σε αυτήν οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τον τόπο τους, το σχολείο του και τον εαυτό τους.

Οι μαθητές εργάστηκαν σε προηγούμενο χρόνο εργάστηκαν ομαδικά, συγκέντρωσαν
Σελίδα 127 από 147