2285360071 Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Ένα από τα εκπαιδευτικά προγράμματα που υλοποίησαν οι μαθητές της Β' Τάξης με τη δασκάλα του τμήματος Καραμανλή Ειρήνη, κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2017-18 ήταν το «Και χωρίς ζάχαρη περνώ καλά!».

Aφού είχαμε εγκαταστήσει στον υπολογιστή μας την εφαρμογή του προγράμματος "Αγωγή Στοματικής Υγείας της Ελληνικής Οδοντιατρικής Ομοσπονδίας Geradontia", η κάθε ομάδα ανέβαινε στο ΔΠ με τη σειρά και μπορούσε να παίξει πολλά διαδραστικά παιχνίδια, να διαβάσει συμβουλές και να ακούσουν τραγούδια σχετικά με τα δόντια, την προστασία, τη φροντίδα και την υγιεινή τους.