
Λίγο πριν τα Χριστουγεννα διβάζουμε αυτο το υπεροχο βιβλίο. Σήμερα για θρησκευτικά κάναμε αυτό το πολύ όμορφο βιβλίο. Το βιβλίο μιλάει για την Άγια Νύχτα που γεννήθηκε η αγάπη και ζέστανε τις καρδιές των ανθρώπων. Την αγάπη ο καθένας την αισθάνεται βέβαια διαφορετικά. Μιλήσαμε για το πως
