2285360071 Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

 

 Λίγο πριν τα Χριστουγεννα διβάζουμε αυτο το υπεροχο βιβλίο. Σήμερα για θρησκευτικά κάναμε αυτό το πολύ όμορφο βιβλίο. Το βιβλίο μιλάει για την Άγια Νύχτα που γεννήθηκε η αγάπη και ζέστανε τις καρδιές των ανθρώπων. Την αγάπη ο καθένας την αισθάνεται βέβαια διαφορετικά. Μιλήσαμε για το πως

Τα καλικαντζαράκια της Δ’ ανυπομονούσαν να στολίσουν και σήμερα έφτασε η μέρα! Αφού μοίρασαν τις δουλειές κάποιοι ήθελαν να στολίσουν τα παράθυρα και άλλοι