ΣΕΝΑΡΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ 3ης τηλεδιάσκεψης
ΟΔΥΣΣΕΑΣ 2021: Ζητείται ελπίς στη μετά covid εποχή

Ημερομηνία 3ης τηλεδιάσκεψης 26-05-2021

 


Α) Σκοπός Στόχοι 3ης Τηλεδιάσκεψης

Α1. Σκοπός (με βάση το μεθοδολογικό πλαίσιο)
Συνεργασία των ομάδων από απόσταση - Συνεργατική οικοδόμηση της γνώσης
Οι μαθητές/τριες εργαζόμενοι σε ομάδες να διερευνήσουν τις διαστάσεις της εποχής της πανδημίας και να τις αναδείξουν.

 

Α2. Στόχοι

Μετά το τέλος 3ης Τηλεδιάσκεψης οι μαθητές είναι ικανοί:

Α2.1 Σε επίπεδο Γνώσεων
1. Να αναζητούν στοχευμένες πληροφορίες.
2. Να χρησιμοποιούν ποικίλες πηγές για να διερευνήσουν ένα θέμα.
3. Να έρθουν σε επαφή με τα δικά τους συναισθήματα!


Α2.2 Σε επίπεδο Δεξιοτήτων
1. Να καλλιεργήσουν δεξιότητες συνεργασίας και επικοινωνίας.
2. Να καλλιεργήσουν δεξιότητες διαχείρισης πληροφοριών.
3. Να αποκτήσουν βασικές δεξιότητες χρήσης Η/Υ.

 

 

Α.2.3 Σε επίπεδο Στάσεων
1.Να αναπτύξουν θετική στάση στην ο μαδικότητα και τη συνεργατικότητα.
2. Να ανταλλάξουν σκέψεις και ιδέες
3. Να αναπτύξουν θετική στάση στην αξιοποίηση της τεχνολογίας ως υποστηρικτικό μέσο μάθησης.
4. Να μπορούν να εργαστούν σε περιβάλλον σεβασμού και συνεργασίας.

 

 

 

Β. Δραστηριότητες πριν την 3η Τηλεδιάσκεψη

Βήμα 1: Συζήτηση πάνω στις εμπειρίες σχετικά με τη 2η τηλεδιάσκεψη.
Βήμα 2: Υπενθύμιση των υποενοτήτων που αναδείχθηκαν στη 2η τηλεδιάσκεψη Βήμα 3: Οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες.
Βήμα 4: Οι ομάδες συζήτησαν και αποφάσισαν ποιες πληροφορίες θα ήθελαν να συμπεριλάβουν στην παρουσίαση τους καθώς και το εργαλείο που θα χρησιμοποιήσουν για την παρουσίαση.
Βήμα 5: Επικοινωνία των εκπαιδευτικών των δυο σχολείων, συζήτηση για τον τρόπο προσέγγισης των εργασιών, που είχαν επιλέξει οι μαθητές.
Βήμα 6: Η κάθε ομάδα παρουσίασε στην ολομέλεια, όσα είχε προετοιμάσει και έγιναν προτάσεις και ανταλλαγή ιδεών μεταξύ των ομάδων. Ακολούθησαν κάποιες τελευταίες τροποποιήσεις.
Βήμα 7: Επικοινωνία των εκπαιδευτικών των σχολείων και καθορισμός των λεπτομερειών της τηλεδιάσκεψης.

  

 

 Γ. Δραστηριότητες κατά την διάρκεια της 3ης

Βήμα 1: Χαιρετισμός εκπαιδευτικών των σχολείων.
Βήμα 2: Παρουσίαση από τις ομάδες των παρουσιάσεων που έχουν δημιουργηθεί για τις υποενότητες Τηλεδιάσκεψης
Βήμα 3: Διάλογος- Συζήτηση μεταξύ των μαθητών των δυο σχολείων μετά την ολοκλήρωση των παρουσιάσεων.
Βήμα 4: Ανταλλαγή ιδεών μεταξύ των μαθητών για το πως σκέφτονται να προσεγγίσουν τις ψηφιακές τους αφηγήσεις.

 

Γ. Συγκεντρωτικός κατάλογος εκπαιδευτικού υλικού, λογισμικών, εφαρμογών και πηγών που χρησιμοποιήσαμε.
Μηχανή αναζήτησης google
Powerpoint
E-me
Webex για τη συνεργασία εκπαιδευτικών

 

https://www.in.gr/2020/04/21/b-science/koronaios-thetiki-epidrasi-tou-lockdown-stin-atmosfairiki-rypansi/

 





 


Ο Δάσκαλος της τάξης

Χρήστος Σκάρκος

Ασύγχρονη Μάθηση

LMS

Κάντε κλικ για είσοδο

Δανειστική Βιβλιοθήκη

Scroll to top