Εργαστήρια Δεξιοτήτων
- 06.Αυγούστου.2023
- Εμφανίσεις: 159
Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων καθώς και της συμμετοχής του σχολείου μας στο πρόγραμμα Αειφόρο Σχολείο και στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα SALL (Τα σχολεία ως ζωντανά εργαστήρια) οι μαθητές των Α' και Β' τάξεων του Δ.Σ. Βίβλου Νάξου και οι εκπαιδευτικοί τους, σκέφτηκαν να υλοποιήσουν για φέτος ένα πρόγραμμα το οποίο αφορά την προστασία της θαλάσσιας χελώνας, καθώς και να παροτρύνει την ενεργό δράση των μαθητών στο να προτείνουν λύσεις στο πρόβλημα που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια, με το θάνατο πολλών θαλάσσιων χελωνών στο νησί της Νάξου αλλά και γενικότερα στην ευρύτερη περιοχή των Κυκλάδων.
Συγκεκριμένα για την Α’ Τάξη το πρόγραμμα εντάσσεται στη θεματική ενότητα Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία- STEM/ Εκπαιδευτική Ρομποτική και για τη Β’ Τάξη εντάσσεται στη θεματική Ενότητα Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ - Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη Εθελοντισμός διαμεσολάβηση.
ΣΤΟΧΟΣ
Στόχος του προγράμματος ήταν η ευαισθητοποίηση τοπικής κοινωνίας για την προστασία της θαλάσσιας χελώνας, να ευαισθητοποιηθούν αρχικά τα παιδιά και γενικότερα η ευρύτερη τοπική κοινωνία και η περιοχή των Κυκλάδων, καθώς και να δοθούν στα παιδιά τα κατάλληλα ερεθίσματα ώστε να προτείνουν λύσεις για την προστασία της.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
Αφόρμηση δόθηκαν δημοσιεύματα που διαβάσαμε στον ιντερνετικό τύπο και το παραμύθι "Μία σακούλα, 2 χελώνες, 3 δύτες" της Άννας Τσιαπούρη.
Αφού το διαβάσαμε, ζητήσαμε από τα παιδιά να μας πούνε λέξεις (συναισθήματα), για το πώς μπορεί να ένιωσε η χελώνα που μπλέχτηκε στα δίχτυα ή που κάποιος τη μαχαίρωσε γιατί έκοψε τα δίχτυα για να ξεφύγει και φτιάξαμε ένα ιδεοσύννεφο με την εφαρμογή https://wordart.com/create σε σχήμα χελώνας.
- 14.Ιουνίου.2023
- Εμφανίσεις: 330
Για το σχολικό έτος 2022-23 η Γ΄τάξη στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων πραγματοποίησε τις δράσεις «Ο κανόνας των εσωρούχων», από τον Α θεματικό κύκλο :Ζω καλύτερα -Ευ Ζην και από τον Β θεματικό κύκλο Συμπερίληψη: Αλληλοσεβασμός, διαφορετικότητα, το πρόγραμμα «Αξίες Ζωής στην Εκπαίδευση».