Acting Greener in Schools through Digital Narratives

Δράσε πιο πράσινα στα σχολεία μέσω ψηφιακών Ιστοριών

 

 

 

 

Το έργο ASG είναι ένα Erasmus+ έργο KA220-SCH - Συνεργασίες στη σχολική

Εκπαίδευση. Κωδικός Έργου: 2021-1-IS01-KA220-SCH-000031603

 

Περίοδος Υλοποίησης: 30 μήνες: 28 Φεβρουαρίου 2022 - 30 Αυγούστου 2024

 

 

Ποιες είναι οι ανάγκες που θα καλύψει το έργο;

Η κλιματική αλλαγή είναι η μεγαλύτερη πρόκληση της εποχής μας και οι άνθρωποι αναγνωρίζονται ως η κύρια αιτία της κλιματικής αλλαγής (UNESCO, 2009). Η ΕΕ ξεκίνησε την πρωτοβουλία Πράσινη Συμφωνία για την ευαισθητοποίηση σχετικά με την κλιματική αλλαγή. Σε αυτή την προσπάθεια, ο ρόλος της εκπαίδευσης στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής αναγνωρίζεται όλο και περισσότερο.

Σε επίπεδο ΕΕ φαίνεται ότι δεν υπάρχει συγκεκριμένη αλλαγή συμπεριφοράς προς ένα πιο πράσινο μέλλον και οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι πρέπει να βρεθεί το πώς να επικοινωνήσει κανείς την κλιματική κρίση με τρόπο που θα ενέπνεε αλλαγή συμπεριφοράς. Θα πρέπει να εξεταστεί το πώς οι άνθρωποι επεξεργάζονται τις πληροφορίες και πώς «οι αφηγήσεις μπορούν να βοηθήσουν στην εξεύρεση καλύτερων τρόπων επικοινωνίας της επιστήμης».

Το έργο  έχει επίσης εντοπίσει ανάγκες για εκπαιδευτικούς τελευταίων τάξεων του Δημοτικού και του Γυμνασίουεκπαίδευσης που σχετίζονται με:

Έλλειψη αποτελεσματικών στρατηγικών, πρακτικών και εργαλείων για την παροχή καινοτόμου, με γνώμονα τη δράση Εκπαίδευση για την Κλιματική Αλλαγή: Γενικά οι εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζουν διάφορες δυσκολίες κατά σχεδιασμό καινοτόμου διδασκαλίας βασισμένη σε ικανότητες στα περιβάλλοντά τους καθώς δεν έχουν εκπαιδευτεί σε τέτοιες πρακτικές ενώ δεν αισθάνονται σιγουριά για να διδάξουν για την κλιματική αλλαγή λόγω της απουσίας σαφήνειας σχετικά με τις πιο αποτελεσματικές στρατηγικές διδασκαλίας.

Οι αδυναμίες στις Ψηφιακές Ικανότητες για Εκπαιδευτικούς (Digital Competences for Educators: DCE) αυξάνονται όταν πρόκειται για καταστάσεις ή εργαλεία ειδικά  που σχετίζονται με τη διαδικτυακή διδασκαλία. Η ανάγκη για σωστή DCE ήταν θεμελιώδης για την αποφυγή διαταραχών στη διδασκαλία μαθησιακές διαδικασίες. Οι ανάγκες των ψηφιακών εργαλείων των εκπαιδευτικών έχουν αυξηθεί ειδικά μετά τον Covid19 όπου υπάρχει περισσότερη γνώση απαιτούνται από τις συνήθεις δεξιότητες ψηφιακής επικοινωνίας. Αυτό οδηγεί στην ανάγκη για κατάλληλη εκπαίδευση σε DCE σε ένα δομημένο τρόπος μπορεί να ειπωθεί ότι ο Covid-19 έχει τονίσει τη σημασία της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών για το Διαδίκτυο και μικτή μάθηση.

 

 

Οι στόχοι μας είναι:

  1. i) να σχεδιάσουμε εκπαιδευτικό υλικό νέας εποχής για χρήση από τους μαθητές τεχνολογία για πιο πράσινες στάσεις και δράσεις,
  2. ii) ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών με νέες μεθόδους και εργαλεία για να τους παροτρύνουν ενεργοποιήστε τον εσωτερικό πράσινο ακτιβιστή των μαθητών,

iii) δημιουργήστε προσβάσιμο διαδικτυακό υλικό για περαιτέρω χρήση και χρήση κεφαλαίων,

  1. iv) Ανάπτυξη μιας διαδραστικής διαδικτυακής πλατφόρμας για τη σύνδεση μαθητών από όλη την Ευρώπη για να αναλάβουν κοινές δράσεις για την κλιματική αλλαγή και να γίνει ένα ζωντανό δίκτυο.

Μέσα από αυτή τη διαδικασία οι δάσκαλοι, οι μαθητές και το περιβάλλον τους θα εντοπίσουν και θα ενεργήσουν επί των περιβαλλοντικών προβλημάτων μέσω της δημιουργικής σκέψης ενεργούς πολίτες και όχι απλώς ως παρατηρητές.

 

Εταίροι του Έργου

  1. Haskoli Islands (E10209011 - Iceland)
  2. Stimmuli For Social Change (E10015828 - Greece)
  3. Urban Foxes (E10125743 - Belgium)
  4. In2 Digital Innovations Gmbh (E10046476 - Germany)
  5. Ceip Los Albares (E10004337 - Spain)
  6. Elementary School of Vivlos Naxos (E10073927 - Greece)

Ασύγχρονη Μάθηση

LMS

Κάντε κλικ για είσοδο

Δανειστική Βιβλιοθήκη

Scroll to top