ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΜΙΚΡΟΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΙ ΣΤΗ ΣΤΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΝΑΞΟΥ

 

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Α.ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Το πρόγραμμα αυτό ιστορίας-αρχαιολογίας έχει σαν βασικούς στόχους τα παιδιά:

· Να γνωρίσουν την προϊστορία του νησιού τους.
· Να γνωρίσουν στην πράξη το επάγγελμα του αρχαιολόγου.
· Να μάθουν να οργανώνονται και να συντονίζονται σαν ομάδα.
· Να διαπιστώσουν πως ένα αρχαιολογικό εύρημα αποτελεί αποτέλεσμα τις συνεργασίας πολλών διαφορετικών επαγγελματιών.
· Να παρουσιάζουν τη δουλειά τους.

 

Β. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ (τι επιδιώκετε να μάθουν, έως 100 λέξεις )
• Να γνωρίζουν ότι η Νάξος κατοικούταν από τα προϊστορικά χρόνια, γεγονός που αλ-λάζει τις τρέχουσες θεωρίες για τη μετακίνηση των προϊστορικών ανθρώπων.
• Να γνωρίσουν τα προϊστορικά ζώα
• Να χρησιμοποιούν τη φωτογραφική μηχανή.
• Να μάθουν τα στάδια της αρχαιολογικής έρευνας.
• Να γνωρίσουν όλους τους επαγγελματίες που εμπλέκονται σε μια αρχαιολογική α-νασκαφή.
• Να αποκτήσουν δεξιότητες ταξινόμησης και κατηγοριοποίησης.
• Να φτιάχνουν παρουσιάσεις powerpoint και να τις παρουσιάζουν.

 

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ : (έως 100 λέξεις)

Βιωματικό εργαστήριο

(ομαδοσυνεργατική, ενεργητική, εμπειρική μάθηση)

 

Δ.ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ- ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟΣ ΜΗΝΑΣ ΕΝΑΡΞΗΣ:
3 μήνες- Ιανουάριος

 


Ε. ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ-– ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:
Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων 2
1)Επίσκεψη στο αρχαιολογικο μουσείο της Νάξου

2)Επίσκεψη στη Στελίδα
3)Συνεργασία με “Αρχαιολογικό πρόγραμμα Στελίδας Νάξου”-Δρ Τρίσταν Κάρτερ και τον Δρ Δημήτριο Αθανασούλη

 

ΣΤ.ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ( ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕ-ΝΩΝ)
Ιστορία, Νέες Τεχνολογίες, Καλλιτεχνικά, Μελέτη Περιβάλλοντος.

 

Ζ. ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΧΥΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ:
Ενημέρωση γονέων, ιστοσελίδα σχολείου, παρουσίαση των αποτελεσμάτων σε σχολικές εκδηλώσεις.

 

Η. ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ, ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-ΤΟΣ

1ος Μήνας
· Παρουσίαση διαφανειών με την ιστορία της Νάξου κατά τους προϊστορικούς χρόνους
· Δημιουργία μακέτας της Νάξου
· Ανασκαφή στην αυλή του σχολείου μας.
· Συλλογή-πλύσιμο αποθήκευση ευρημάτων.

2ος Μήνας · Ταξινόμηση ευρημάτων
· Καταγραφή ευρημάτων
· Δημιουργία βάσης δεδομένων.

3ος Μήνας · Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας
· Παρουσίαση ανασκαφής
· Παρουσίαση ευρημάτων έρευνας
· Δημιουργια βίντεο σε stop motion

 

Η Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός

Ειρήνη-Ραφαέλα Κουφοπούλου

Ασύγχρονη Μάθηση

LMS

Κάντε κλικ για είσοδο

Δανειστική Βιβλιοθήκη

Scroll to top