Σχολικό έτος 2023-2024
- 10.Δεκεμβρίου.2023
- Εμφανίσεις: 19
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΜΙΚΡΟΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΙ ΣΤΗ ΣΤΕΛΙΔΑ ΤΗΣ ΝΑΞΟΥ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Α.ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Το πρόγραμμα αυτό ιστορίας-αρχαιολογίας έχει σαν βασικούς στόχους τα παιδιά:
· Να γνωρίσουν την προϊστορία του νησιού τους.
· Να γνωρίσουν στην πράξη το επάγγελμα του αρχαιολόγου.
· Να μάθουν να οργανώνονται και να συντονίζονται σαν ομάδα.
· Να διαπιστώσουν πως ένα αρχαιολογικό εύρημα αποτελεί αποτέλεσμα τις συνεργασίας πολλών διαφορετικών επαγγελματιών.
· Να παρουσιάζουν τη δουλειά τους.
Β. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ (τι επιδιώκετε να μάθουν, έως 100 λέξεις )
• Να γνωρίζουν ότι η Νάξος κατοικούταν από τα προϊστορικά χρόνια, γεγονός που αλ-λάζει τις τρέχουσες θεωρίες για τη μετακίνηση των προϊστορικών ανθρώπων.
• Να γνωρίσουν τα προϊστορικά ζώα
• Να χρησιμοποιούν τη φωτογραφική μηχανή.
• Να μάθουν τα στάδια της αρχαιολογικής έρευνας.
• Να γνωρίσουν όλους τους επαγγελματίες που εμπλέκονται σε μια αρχαιολογική α-νασκαφή.
• Να αποκτήσουν δεξιότητες ταξινόμησης και κατηγοριοποίησης.
• Να φτιάχνουν παρουσιάσεις powerpoint και να τις παρουσιάζουν.
- 10.Δεκεμβρίου.2023
- Εμφανίσεις: 18
ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
ΜΙΚΡΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΝΟΗΜΑΤΑ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Α.ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Βασικοί στόχοι του προγράμματος είναι μέσω των βιβλίων να προσεγγίσει τα παρακάτω θέματα:
· Προσέγγιση από ξένους ανθρώπους.
· Ο πόλεμος
· Η μετανάστευση
· Η απογοήτευση
· Ο θάνατος
· Η εσωστρέφεια
· Ο εκφοβισμός
· Η ανεκτικότητα και η αλληλεγγύη
· Ο σεβασμός και η αγάπη για τα ζώα
· Περιβάλλον-κλιματική αλλαγή
· Πως τα χέρια και η φωνή μας μπορούν να κάνουν όμορφα πράγματα
Β. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ
Μέσα από την ανάγνωση των βιβλίων και τις ακόλουθες δραστηριότητες (δραματοποίηση, ζωγραφική, θεατρικό παιχνίδι, κουκλοθέατρο) επιδιώκεται τα παιδιά:
• Να καλλιεργήσουν την φαντασία τους.
• Να ευαισθητοποιηθούν απέναντι στο περιβάλλον.
• Να ευαισθητοποιηθούν απέναντι στα ζώα.
• Να ευαισθητοποιηθούν απέναντι στους μετανάστες.
• Να μάθουν να λένε “όχι” .
• Να μάθουν να προσέχουν τον εαυτό τους όταν τους προσεγγίζει κάποιος ξένος.
• Να αναγνωρίζουν και να κατανοούν τα συναισθήματά τους.