Οι μαθητές/τριες διάβασαν το λογοτεχνικό βιβλίο ΕΝΑ ΠΟΥΛΙ... ΣΤΗΝ ΠΡΙΖΑ!

pouli

 

Αφού μελέτησαν το βιβλίο κλήθηκαν να κάνουν κάποιες δραστhριότητες οι οποίες βοήθησαν στην βαθύτερη κατανόηση του μηνύματος τους βιβλίου. Εξαιτίας του γεγονότος ότι τα σχολεία έκλεισαν, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, οι μαθητές/τριες συμπλήρωσαν τις απαντήσεις τους σε φόρμα Google.

 

Παραθέτουμε αυτούσιες τις απαντήσεις των μαθητών/τριών στην τελευταία ερώτηση:

Γιατί είναι πουλί και πρέπει να ζει έξω στη φύση να απολαμβάνει τη ζωή του και να πάψει να ασχολείται συνεχώς με τα ηλεκτρονικά.

  1. Επειδή βοήθησε τους ανθρώπους θέλει να το ξανά κάνει.
  2. Γιατί θέλει να σώσει τα δάση που κοντεύουν να εξαφανιστούν.
  3. Απ' τη στιγμή που το πουλί κατάφερε και απεγκλώβισε τους ανθρώπους απ’ την ρουτίνα της καθημερινότητας έτσι και το ίδιο απεγκλωβίστηκε από το κλουβί και έζησε ελεύθερο συνεχίζοντας αυτό που έκανε χωρίς υπερβολή.
  4. ΕΠΕΙΔΗ ΟΤΑΝ ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ,ΑΝΤΙΚΡΙΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΧΩΡΙΣ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΔΑΣΗ
  5. Πιστεύω ότι τώρα το πουλί έχει κάποιο λόγο για να γίνει οικολόγος, επειδή έσωσε πρώτα τον εαυτό του και μετά τους ανθρώπους, την πόλη και το περιβάλλον από την καταστροφή. Κατάλαβε το λάθος τρόπο που ζούσε και που θα τον οδηγούσε αυτή η ζωή και ήθελε να το μεταδώσει και στους υπόλοιπους ανθρώπους. ΄Άλλωστε αυτό κάνει και ένας οικολόγος. Αυτό πρέπει να κάνουμε όλοι μας.

Για να προστατεύει το περιβάλλον από την υπερβολική κατανάλωση ενέργειας.

Για να συμβουλεύει τους ανθρώπους να μην κάθονται με τις ώρες στο διαδίκτυο.

Γιατί αξίζει η ζωή να έχει χρώμα. Η ζωή δεν είναι τα ηλεκτρονικά

Επειδή αγάπησε τόσο πολύ το περιβάλλον και τον έξω κόσμο.

Γιατί κατάλαβε ότι η ζωή χωρίς τόση πολλή τεχνολογία είναι πολλή πιο ωραία και ήθελε να το καταλάβει αυτό όλος ο κόσμος.

Γιατί τώρα θέλει να πετάξει ,να φέρει τον κόσμο στην φύση, να ζήσει έξω, να γνωρίσει νέα μέρη όμορφα με δέντρα και πράσινο.

Επειδή είδε ότι ήταν πιο ωραία έξω από το κλουβί .

Νομίζω ότι τους ανθρώπους δεν τους ένοιαζε καθόλου το περιβάλλον μόνο το κινητό και η τηλεόραση κι έτσι το περιβάλλον ήταν άσχημο.

Ασύγχρονη Μάθηση

LMS

Κάντε κλικ για είσοδο

Δανειστική Βιβλιοθήκη

Scroll to top