Για να υλοποιηθεί η συγκεκριμένη δραστηριότητα συνεργάστηκαν όλα τα παιδιά. Χωρίστηκαν σε δύο ομάδες και υποδύθηκαν διάφορους ρόλους. Οι μεν έκαναν τους μαθητές που πηγαίνουν σχολείο με το σχολικό λεωφορείο και οι δε τους εργάτες που πηγαίνουν στο εργοστάσιο με το λεωφορείο της δουλειάς. 

 Σε μία στιγμή τα λεωφορεία έφτασαν σε ένα στενό πέρασμα όπου δε χωρούσαν και τα δύο. Τότε άρχισαν οι διαπληκτισμοί και οι φωνές από τους οδηγούς για το ποιος θα περάσει πρώτος! Εκείνη τη στιγμή μπήκε το φανάρι του θυμού (όπως το βλέπουμε παρακάτω) και μας έδειξε με τα χρώματα του τα συναισθήματα μας. Στη συνέχεια αφού οι οδηγοί κατάλαβαν το λάθος τους και αφού προηγήθηκε συζήτηση με τους μαθητές, συνεννοήθηκαν και πέρασαν το δρόμο και τα δύο λεωφορεία. Σκοπός της συγκεκριμένης δραστηριότητας ήταν ο έλεγχος των συναισθημάτων μας.

WP 20140314 020

 

WP 20140314 022

 

WP 20140314 023

Ασύγχρονη Μάθηση

LMS

Κάντε κλικ για είσοδο

Δανειστική Βιβλιοθήκη

Scroll to top