Σχέδιο υποβολής προγράμματος αγωγής υγείας

ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

 

ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ

ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ

 

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

 

ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

Χ

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ

 

 

Ημερομηνία 21/11/2013

Αριθ. Πρωτ.  ..........................

Σχ. Έτος: 2013- 2014

ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ          4/Θ Δημοτικό Σχολείο Βίβλου                                                                                            

Δ/ΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  Πρωτοβάθμιας Ν. Κυκλάδων      ΓΡΑΦΕΙΟ Δ/νση  1θμιας Ν. Κυκλάδων

ΤΗΛ 2285041304                    ΔΗΜΟΣ / ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, Βίβλος

FAX 2285041304                                                                                                            Email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ  4                                                                   ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ:  47

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ  ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ: Σκάρκος Χρήστος                                                                                                    ΠΕ: 70

 

Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:

« Με τη Λόλα και το μήλο»

Ένα πρόγραμμα αγωγής υγείας με προεκτάσεις φιλαναγνωσίας

ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ:

Αρ. Πράξης

Ημερομηνία

7η

15/11/2013

 

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ

ΜΟΝΟ ΠΡΩΙ

ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

ΜΟΝΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ

Χ

 

 

 

ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ (ΠΕ)

ΩΡΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΩΡΑΡΙΟΥ

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΤΗ (ΝΑΙ/ΟΧΙ)

ΣΧΕΤΙΚΗ

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

(ΦΟΡΕΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ)

Τσιριγωτάκη Μαρία

ΠΕ 70

0

Ναι

ΟΧΙ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ

 

 

 

 

Τσιριγωτάκη Μαρία

ΠΕ 70

0

Ναι

ΟΧΙ

Κανδυλάπτη Δουκαίνη

ΠΕ06

 

ΟΧΙ

ΟΧΙ

 

 

 

 

 

ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ : 7               ΑΓΟΡΙΑ: 1               ΚΟΡΙΤΣΙΑ:6

ΑΜΙΓΕΣ ΤΜΗΜΑ:

Χ

ΜΕΙΚΤΗ ΟΜΑΔΑ:

 

 

Συνάντηση ομάδας:

 

ΗΜΕΡΑ:

ΩΡΑ:

ΤΟΠΟΣ:

14/11/2013

13:45

Σχολική τάξη

 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ; ΝΑΙ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

  1. ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ (ΠΟΙΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ-ΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΤΕ) :

Η διατροφή και φιλαναγνωσία (συμμετοχή στο πρόγραμμα φιλαναγνωσίας του  Μεταίχμιου.

Η υγιεινή διατροφή ? μεσογειακή διατροφή ? Βιολογικά προϊόντα ? διατροφικές συνήθειες.

Διατροφή και άσκηση ? παιχνίδια και διατροφή.

Τα φρούτα και τα λαχανικά στις τέχνες.

Παραδοσιακή κουζίνα και διατροφή ? παραδοσιακές συνταγές

Διατροφή και Χριστιανισμός .

 

 

 

Β. ΠΟΙΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ; (γράψτε συνοπτικά τους πιο σημαντικούς)

καλλιέργεια αναγνωστικής απόλαυσης

καλλιέργεια δεξιότητας αναδιήγησης ιστοριών, συναισθημάτων ή καταστάσεων

ανάπτυξη δυνατότητας κατανόησης κειμένου

ανάπτυξη συνεργατικής  ικανότητας

ανάπτυξη επικοινωνιακής ικανότητας

να μάθουμε γιατί πρέπει να τρεφόμαστε σωστά

να μάθουμε τις κατηγορίες των τροφών

να μάθουμε τη Μεσογειακή διατροφή και τη διατροφική πυραμίδα

να γνωρίσουμε τη διατροφή μέσα από τη μουσική  και τα εικαστικά

να συγκεντρώσουμε παραδοσιακές συνταγές

εξοικείωση με τη λειτουργία ομάδων

δημιουργία κλίματος συντροφικότητας και δημιουργικότητας μέσα στην τάξη, η οποία σταματά να αποτελεί ένα άθροισμα μεμονωμένων μαθητών αλλά γίνεται μια «κοινότητα αναγνωστών»

 

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ? ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί στηριζόμενο: στην ενεργητική και βιωματική μέθοδο εργασίας ? ομαδοσυνεργατική μέθοδο.

Συνεργασία με εκπαιδευτικούς Δ.Σ. Φιλωτίου Νάξου

Συνεργασία με διατροφολόγο, οδοντίατρο  και παιδίατρο

Συνεργασία με Σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων Δ.Σ. Βίβλου και Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων Δ.Σ. Φιλωτίου

 

Συνεργασία με τοπική κοινωνία (Βίβλος και Φιλώτι)

 

 

Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ

Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί στα πλαίσια της ευέλικτης ζώνης και  διαθεματικά θα συνδεθεί με άλλα γνωστικά αντικείμενα :
α) Γλώσσα- ανάγνωση κειμένων-παραμυθιών καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας
β) Μελέτη περιβάλλοντος
γ) φυσική Αγωγή

 

Ε. ΚΑΤΑΓΡΑΨΤΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΑΣ

ΚΑΤΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ (20- 25 ΔΙΩΡΑ)

Η χρονική εξέλιξη του προγράμματος

( διερεύνηση θέματος, επεξεργασία, υλοποίηση δράσεων, επισκέψεων, παρουσίαση κλπ)

1ος
ΜΗΝΑΣ

Έναυσμα ενδιαφέροντος μέσα από την ανάγνωση των παραμυθιών για το κομμάτι της φιλαναγνωσίας. Διερεύνηση διατροφικών συνηθειών των μαθητών. Διαχωρισμός των τροφών σε κατηγορίες και δημιουργία διατροφικής πυραμίδας. Αναφορά στη μεσογειακή διατροφή και στην ανάγκη της άσκησης. Αναζήτηση χριστουγεννιάτικων συνταγών Βίβλου και Φιλωτίου, και μαγείρεμά τους στην τάξη.

2ος ΜΗΝΑΣ

Ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων της φιλαναγνωσίας με τη συμπλήρωση των σχετικών εντύπων. Συνάντηση με διατροφολόγο . Γνωριμία με τις βιολογικές καλλιέργειες.  Επίσκεψη σε μανάβικο και στο φούρνο. Εμβαθύνουμε πάνω στις διατροφικές συνήθειες και παίζουμε παιχνίδια για τη διατροφή. Αναζητάμε συνταγές που να σχετίζονται με τους γάμους σε Βίβλο και Φιλώτι.

3ος ΜΗΝΑΣ

Αναφορά στο πεπτικό σύστημα και συνάντηση με οδοντίατρο.  Επίσκεψη σε μπακάλικο και κρεοπωλείο. Αναζήτηση παραδοσιακών συνταγών αποκριών και Καθαρής Δευτέρας, Βίβλου και Φιλωτίου. Ζωγραφίζουμε για τη διατροφή και τραγουδάμε τραγούδια.

4ος ΜΗΝΑΣ

Συνάντηση με παιδίατρο. Επίσκεψη σε εργαστήρι ζαχαροπλαστικής. Αναζήτηση συνταγών που σχετίζονται με κοινωνικές εκδηλώσεις (βαφτίσια, μνημόσυνα) και στα δύο χωριά. Αναζήτηση συνταγών σχετικών με το Πάσχα, σε Βίβλο και Φιλώτι.

5ος ΜΗΝΑΣ

Οργάνωση υλικού και συναντήσεις με εκπαιδευτικούς και παιδιά του συννεργαζόμενου σχολείου. Καταγράφουμε το υλικό μας και μαγειρεύουμε συνολικά. Αξιολόγηση του προγράμματος. Εργασίες παρουσίασης του προγράμματος (θεατρική παράσταση, τραγούδια, παιχνίδια)

 

Αριθμός προβλεπόμενων επισκέψεων   6                                     

Ασύγχρονη Μάθηση

LMS

Κάντε κλικ για είσοδο

Scroll to top