gkee

 

Χριστουγεννιάτικες Δραστηριότητες Β΄Τάξης
για αξιοποίηση την περίοδο των διακοπών


Οι διακοπές των Χριστουγέννων είναι για όλους μια περίοδος αποφόρτισης και χαλάρωσης από τη δύσκολη και απαιτητική καθημερινότητά μας. Είναι όμως και πολύ καλή περίοδος, για να έρθουμε πιο κοντά με τα παιδιά μας και να τους αφιερώσουμε περισσότερο και ποιοτικότερο χρόνο επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης. Παρακάτω προτείνονται κάποιες προαιρετικές δραστηριότητες με στόχο να χαρούν τα παιδιά, μαζί με τους γονείς, ακόμα περισσότερο τα Χριστούγεννα. Οι παρακάτω δραστηριότητες θα αντικαταστήσουν τα επαναληπτικά φυλλάδια εργασιών, που θα δίνονταν στους μαθητές την περίοδο των διακοπών.

Ανάγνωση Χριστουγεννιάτικων παραμυθιών

Στον καναπέ μας, κοντά στο Χριστουγεννιάτικο δέντρο, αξιοποιούμε τις φορητές συσκευές μας (tablet, smartphone, laptop, smart T.V.) και μέσα σε μία οικογενειακή και εορταστική ατμόσφαιρα κάνουμε ανάγνωση το παραμύθι ή τα παραμύθια της επιλογής μας. Καλό είναι να ξεκινήσει την ανάγνωση ο γονέας και έπειτα να συνεχίσει ο μαθητής, με στόχο την εξάσκηση της αναγνωστικής του ικανότητας, έπειτα, προτείνεται, ένας εποικοδομητικός διάλογος πάνω στο παραμύθι (σχολιασμός κεντρικού ήρωα, σημεία που έκαναν εντύπωση, προφορική αναδιήγηση κειμένου, αλλαγή τέλους της ιστορίας κ.τ.λ.), με στόχο τη βελτίωση του προφορικού λόγου αλλά και της αλληλεπίδρασης γονέα-μαθητή. Όσο πιο πολλά παραμύθια αναγνωστούν τόσο το καλύτερο!!!

«Ο καλικάντζαρος που έχασε το δρόμο» ,Βαγγέλης Τασιόπουλος

http://www.mikrosanagnostis.gr/library/pageflip12/Default.html

«Η μαγεία των Χριστουγέννων»

http://www.mikrosanagnostis.gr/library/pageflip10/Default.htmlsanta

«Πού πήγαν τα Χριστούγεννα;», Βαγγέλης Ηλιόπουλος

http://www.mikrosanagnostis.gr/library/pageflip11/Default.html

«Νεράιδα πάνω στο έλατο», Μάνος Κοντολέων

http://www.mikrosanagnostis.gr/library/pageflip41/Default.html

«Το βιβλίο των δικών σου Χριστουγέννων», Κυριάκος Χαρίτος

http://www.mikrosanagnostis.gr/library/pageflip42/Default.html

 

 

 

 Παρακολούθηση Χριστουγεννιάτικων ταινιών

Στον καναπέ μας, κοντά στο Χριστουγεννιάτικο δέντρο, αξιοποιούμε τις φορητές συσκευές μας (tablet, smartphone, laptop, smart T.V.) και μέσα σε μία οικογενειακή και εορταστική ατμόσφαιρα παρακολουθούμε την ταινία ή τις ταινίες της επιλογής μας. Καλό είναι οι γονείς αφού παρακολουθήσουν την ταινία να ξεκινήσουν μια  εποικοδομητική συζήτηση με τα παιδιά, με στόχο την εξάσκηση της αντιληπτικής τους ικανότητας και του προφορικού λόγου των μαθητών (σχολιασμός κεντρικού ήρωα, σημεία που έκαναν εντύπωση, προφορική αναδιήγηση της ταινίας, αλλαγή τέλους της ταινίας). Στη συνέχεια οι μαθητές, μπορούν να ζωγραφίσουν όποιο σημείο τους έκανε εντύπωση από την ταινία. Όσο πιο πολλές ταινίες παρακολουθήσετε τόσο το καλύτερο!!!

 

 «Το ποντικάκι που ήθελε να αγγίξει ένα αστεράκι», Ευγένιος Τριβιζάς

 

«Οι Χριστουγεννιάτικες περιπέτειες του μπόμπιρα»

 

«Χριστουγεννιάτικο επεισόδιο-Τα Στρουμφάκια σώζουν!»

 

«Ο Καρυοθραύστης»

 

«Τα Χριστούγεννα του Σον του πρόβατου»

 

Χριστουγεννιάτικες κατασκευές για παιδιά και γονείς

Όλες οι οδηγίες για την υλοποίηση των κατασκευών βρίσκονται στους υπερσυνδέσμους.

«Μπισκοτόσπιτο»

bisk

http://www.kathimerini.gr/886994/article/gastronomos/syntages/mpiskoto spito-apo-etoima-mpiskota

 

«Χριστουγεννιάτικα δέντρα από περιοδικά»

tree

https://www.infokids.gr/%CF%86%CF%84%CE%B9%CE%AC%CE%BE%CF%84 %CE%B5-
%CF%87%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85%CE%B3%CE%B 5%CE%BD%CE%BD%CE%B9%CE%AC%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1-
%CE%B4%CE%AD%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%B1-%CE%B1%CF%80/

 

 

Καλές γιορτές!!!
Η εκπαιδευτικός της Β' τάξης

Τσιριγωτάκη Μαρία