Για να υλοποιηθεί η συγκεκριμένη δραστηριότητα συνεργάστηκαν όλα τα παιδιά. Χωρίστηκαν σε δύο ομάδες και υποδύθηκαν διάφορους ρόλους. Οι μεν έκαναν τους μαθητές που πηγαίνουν σχολείο με το σχολικό λεωφορείο και οι δε τους εργάτες που πηγαίνουν στο εργοστάσιο με το λεωφορείο της δουλειάς. 

 Σε μία στιγμή τα λεωφορεία έφτασαν σε ένα στενό πέρασμα όπου δε χωρούσαν και τα δύο. Τότε άρχισαν οι διαπληκτισμοί και οι φωνές από τους οδηγούς για το ποιος θα περάσει πρώτος! Εκείνη τη στιγμή μπήκε το φανάρι του θυμού (όπως το βλέπουμε παρακάτω) και μας έδειξε με τα χρώματα του τα συναισθήματα μας. Στη συνέχεια αφού οι οδηγοί κατάλαβαν το λάθος τους και αφού προηγήθηκε συζήτηση με τους μαθητές, συνεννοήθηκαν και πέρασαν το δρόμο και τα δύο λεωφορεία. Σκοπός της συγκεκριμένης δραστηριότητας ήταν ο έλεγχος των συναισθημάτων μας.

WP 20140314 020

 

WP 20140314 022

 

WP 20140314 023

Ασύγχρονη Μάθηση

LMS

Κάντε κλικ για είσοδο

2022 - 2023

 

Δανειστική Βιβλιοθήκη

Καλώς ήρθατε στον δικτυακό μας τόπο

Η δημιουργία του site του σχολείου μας αποσκοπεί:

  • στην ψηφιακή αποτύπωση και  προβολή του εκπαιδευτικού έργου που παράγεται από μαθητές και εκπαιδευτικούς του σχολείου μας,στην ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων, στην παροχή επιπλέον εκπαιδευτικού υλικού στους μαθητές/τριες του σχολείου μας, στη δημοσιοποίηση και ανάδειξη των δράσεων και  καλών πρακτικών, στο άνοιγμα του σχολείου στην κοινωνία, στην δυνατότητα επικοινωνίας και συνεργασίας του σχολείου μας με άλλα σχολεία ή φορείς της εκπαίδευσης. 
  • επιπλέον

Η φωτογράφιση και η βιντεοσκόπηση των μαθητών έχει πραγματοποιηθεί με σύμφωνη γνώμη και έγγραφη άδεια των γονέων-κηδεμόνων

Scroll to top